zondag 21 december 2014

‘Ik moet en blijf op de goede afloop vertrouwen’ | Algemeen | Delft op Zondag

Het interview in de Delftse Post van vandaag met mij..... ‘Ik moet en blijf op de goede afloop vertrouwen’ | Algemeen | Delft op Zondag



Het is helaas niet altijd "Rozengeur en Maneschijn" met een donornier. Toch geniet ik nog steeds elke dag in dankbaarheid van deze nier, ook al is het wederom even een heftige periode met veel onzekerheid waar wij als gezin inzitten. Hopelijk kan ik in de loop van 2015 zeggen dat ik weer rondloop met een stabiele nier, ik geloof erin! Ik ga ondanks alles heel erg genieten van deze Kerstdagen samen met m'n gezin en m'n familie. Ik gun dit een ieder die dit leest ook. Bij deze wil ik dan ook zeggen: "Geniet op je eigen manier van deze dagen en maak het beste van 2015".
En heb jij nog geen goede voornemens en heb jij je keuze nog niet laten registreren? Laat dit dan je goede voornemen zijn: www.jaofnee.nl
"Geven doet leven!"
Ben je benieuwd of het inderdaad allemaal goed afloopt met de nier, blijf dan mijn blog volgen: www.schuijtje.blogspot.nl

1 opmerking:

  1. Achtung Ziel ist es, die breite Öffentlichkeit, gesunde Männer und Frauen zu informieren. Wer hat Interesse an
    Spende sofort Knochenmark (Nierenorgane) an Nieren, Hoden und 100% ernsthaften Kontakt. Email; marialadrimaholyclinic@gmail.com
    weil wir viele sind
    Patienten, die derzeit eine Nierentransplantation benötigen.
    Suchen Sie nach einer Möglichkeit, Ihre Nieren in bar zu verkaufen, um sie zu finanzieren
    Wir werden deine kaufen
    Niere für 1.000.000 $
    Leber: 700.000 $
    Eierstöcke: 900.000 $
    Benmarg: 900.000 $

    und wir haben auch Vib / AIDS Ultra Vibros 11 Medikamente, die sie heilen oder länger am Laufen halten können

    senden Sie uns eine Email

    EMAIL;

    Email; marialadrimaholyclinic@gmail.com

    WhatsApp: Frag mich

    Mit besten Grüßen

    BeantwoordenVerwijderen